Vad gör man?

Hampus låter mig aldrig laga mat..
De är nog det drygaste jag vet just nu. Då ska man försöka ha maten klar
tills gubben kommer hem och Hampus vill inte riktigt vara med på de planerna.

Istället klättrar han upp i Rokoko-fåtöljen och hoppar som en tok och
skriker "mamma mamma mamma MAMMA MAMMA MAMAMAMAMMA!"

Spelar absolut ingen roll vad jag gör sen då han väl har börjat.
Jag förökte få han att tänka på annat..
jag försökte få han att hjälpa mig med maten som han annars brukar
tycka är jättekul men inte till middag.
Jag försökte låta han stå där å bli less..

Men nej inget funkar.. Jag får aldrig laga middag..
suck.. lillmonster säger jag bara! :]


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag med! Vem vet, butiksbiträdena kanske är sönderstressade nu efter julen och mellandagsrean. :)

2010-01-07 @ 19:55:15
URL: http://karinbylund.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jasså han säger mamma nu!? Det enda jag hört är titta så jag visste inte hur mycket han lärt sig säga än. Men snart kommer det nog en massa ord med världens fast! hehe

2010-01-09 @ 02:43:07
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0