Död blogg?

En aningen död blogg ja. Vi har Norge-främmande hemma hos mamma så vi är lite upptagna med att vara där :) Vi har solat, badat och lekt som tusan, tagit några glas vin och suttit ute på altanen med gitarren, käkat Norska räkor, bröd och majonäs, fick färsk norsk lax till middag och OJA vad mycket bättre Norska grejer smakar!

Idag har vi varit en tur till stan, Hampus var helt omöjlig hela resan bara för att inte mamma kunde ha han sovandes i bilen ett tag medans de fixade andra bilen på en verksta. Lite less kan jag lova. Nu är vi iaf äntligen hemma och Hampus har hunnit sova en sväng :) Mat på G nu också. hungrig som en varg är vi då ingen av oss fick någon lunch idag :( huhu.



Dagis har för övrigt semester denna vecka så jag har svårt att göra naglar. Enda dagen jag kan är på Fredag (fullbokad) och Söndag, men nästa vecka har jag nog all tid i världen. Ska fara in till stan då också ifall nån där är sugen :)

Fransk förlängning 350:-
/förlängning 295:-
Fransk förstärkning 250:-
/förstärkning 195:-
Glasnaglar 450:-
Dekorationer 5:-/ st (Stickers, stenar, pärlor, glitter mm..)

Jag kan även fixa en fransk förstärkning på tånaglarna.

Priserna gäller tills jag gör slutprovet om ca 2 veckor.
Så passa på!


Kommentarer
Postat av: Madde

Tar du med dig lite dekorationer också så får det tahur lång tid som helst :P

2010-07-19 @ 17:23:38
URL: http://fjuff.blogg.se/
Postat av: Pia

Kanske borde passa på att komma och göra naglar hos dig :D

2010-07-19 @ 19:47:47
URL: http://piamarica.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja men jag gillar allt med glitter och färger och diamanter och sånt där typiskt tjejigt :P

jag ger dig fria händer med dekorationer :D

2010-07-19 @ 21:10:20
URL: http://fjuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0