Ingen bra idé..

Varför?
Varför äta godis på kvällen? Jag var trött tills Älski ställde fram den dumma godispåsen framför näsan på mig. Hade vi inte sagt att vi inte skulle äta sån där underbart skit längre? naaw crap, det går helt enkelt inte bra för mitt lag. Får sitta uppe och leta inspiration ett tag tills man dör av igen.

Mycket att göra nu också.
Hitta barnvakt tills Lördag är en av sakerna högst upp på listan. (Någon frivillig?)

Imorgon: Nagelkund.
Fredag: Nagelkund. Shopping + vinkväll.
Lördag: Bröllop, fest, efterfest? ;)
Söndag: Bakis + nagelkund (det kan bli intressant?) haha..

När ska jag hinna fixa mina egna naglar inför lördagen då?
Sämst planering i hela världen tycker jag. Dåligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0