Jag höll på att dö

För nån dag sen låg jag och Älski ute på mammas gräsmatta och solade en liten stund och på den lilla stunden så kom det en ful liten flygsak och satte sig på Älskis hand. Självklart ville jag inte att han skulle bli biten av den och slår då till den, det skulle jag dock inte ha gjort. Ni vet kanske att det gör skitont att bara få en spricka i nageln lite för långt ner, dehär vart värre. Jag bröt lillfingernageln 5 mm in på fingret och nästan hela vägen! Den sitter bara kvar pytte pytte i ena kanten vilket gör att jag inte kan klippa bort den! :(

Som tur var så hade jag en lite bit silke kvar som jag kunde laga den med men de gjorde också snuskigt ont då jag klantigt nog fick top coat i såret under, samt då jag försökte tvätta bort allt blod :´( Att slita av ledbandet i stårtån gjorde ju nästan mindre ont.. uscha.

Nu vill inte jag skriva mer med mitt stackars onda lillfinger..
Mat på G.


Kommentarer
Postat av: frida - fotoblogg

Jätte fin blogg, hur äre med ditt finger nu då? :o

2010-07-13 @ 20:09:07
URL: http://itsfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0