Löjligt less

Jag har en sjukt seg dag igen. Jag har egentligen hur mycket som helst att göra men nää dagis har ju stängt så de är bara att sitta hemma i regnet med en liten kille som har energi till tusen. Löjligt less är jag. Jag vill göra naglar! Jag vill fara till stan och göra alla ärenden som jag måste göra! Jag vill ha en lokal i stan! fan.. Så mycket man vill och ingenting går att göra just nu. Man blir så hemskt mycket gladare när mamma ringer idag igen och frågar "jaha.. vad ska du göra idag då? naglar eller?" vafan tror du? Om hon nångång kunde ställa upp och vara barnvakt utan en jävla massa krav hit och dit eller helt utan tjaffs? EN dag.. är det för mycket att begära? suck.. Som sagt en lokal i stan tack.. Någon som har en på lager?

Idag har det regnat så mycket att inte ens tv-kanalerna fungerade. (?!)
Skjut mig.. Jag är fan löjligt less på att sitta hemma nu igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0