Sol och bad :)

Idag verkar det bli sol och bad! :) Norgefrämmandet far typ hem imorgon så vi hoppas på en till solig dag med fix och trix av naglar på kvällen! :) Jag låg död på soffan imorse tills Hampus kom med flugsmällan och jagade surr-surrar och slog mig rätt i ansiktet :/ mindre skönt kan jag lova. Men nu är man iaf vaken! Ska packa ihop alla nagelgrejer så att vi kan ta å packa oss till Tavelsjö. Vet dock inte om jag måste cykla dit eller om mamma orkar komma och hämta oss :P Känns lite risky att cykla med uv-lampan i cyklenkorgen på en grusväg! Vore ju jäkla dummt om den gick sönder!

Måste verkligen ta och fixa en vettig väska som jag kan ha alla nagelgrejer i. Känns inte bra alls att packa i typ en påse som jag gör nu, varken snyggt eller praktiskt. Det är inge bra om geleburkarna ligger upp och ner heller för det hamnar så mycket i gängorna på locket då :( Skulle vara bra att införskaffa med någon fetare variant av min sminklåda! Skulle passa asbra tills man ska fara in till stan och fixa naglar ^^ Måste ringa och kolla upp lokaler också :) hihi



Verktygslåda från Jula 399:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0