En i varje färg

Igår fick vi äntligen prova på materialet som vi förhoppningsvis kommer att jobba med i framtiden! Vi fick göra våran första naturliga förlängning, och det gick jättebra. Eller jag är så feg så jag tog alltid på tok för lite gele på penseln men de rättades till idag då vi fick prova på en fransk förlängning och en färgad. Mycket roligt! Vi avslutade sen dagen med det enklaste, en naturlig förstärkning. Den rockade jag! Ett mycket bra avslut på dagen. Jag behövde inte ens fila B) haha

Eftersom vi övar på varandra (jag och en till tjej som går kursen) så har vi nu mycket fina naglar med en av varje :P Undra om det var imorgon vi skulle prova lösa upp naglarna och ta bort dem? :P höhö. Kan behövas.

Till alla er som vill sitta provkanin så har jag tyvärr platserna fyllda för torsdag och fredag som vi skulle skaffa frivilliga för, men lugn ba lugn de kommer fler gånger. Sen kommer jag även att göra billiga naglar under praktiken.

Nu är jag sjukt trött efter en hel dag med naglar och en halv med lilleman som är sjuk igen :( 40 graders feber Igen! Lite less.. min stackars lilleman får då aldrig vara frisk. :( huhu.

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0