Vill till ikea

Sitter här vid datorn och ugglar. Kikar runt lite på Ikeas hemsida, försöker hitta något vettigt bord. Kan ju inte sitta och göra naglar på folk vid ett köksbord, eller går gåre väl alltid men de kan ju vara skönt att slippa ligga över bordet eller sitta på kanten. Jag vet inte hur pass djupt bordet ska vara för att man ska kunna sitta bekvämt men jag har fastnat lite för en del grejer nu. Först tänkte jag bygga ihop ett bord själv med bland annat de här två bordsbenen..


Ett rött ben med förvaring på ena sidan och svarta ben på andra sidan toppad med en svart bordsskiva. Det lilla kalaset skulle hamna på kring 680:- men då hittade jag ett annat bord som egentligen är ett databord..

Bordet heter Micke och är i färgen svartbrun/vit vilket jag tycker är snyggast. 699:- gick det på och jag vart absolut sugen.. Så när far vi till Ikea så ja kan bestämma mig där? :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Diggar mest det sista bordet! Sånt skulle jag också vilja ha, men jag vet inte till vad? :P Jag måste nog ha ett lite större bord för mina pysselprojekt. Men det får ju bli sen när källaren är inredd om 100 år

2010-06-20 @ 09:09:32
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0