Förkyld

Såhär känner jag mig just nu..



Fick en fråga av Emelie: Varför använder du inte nässpray?
De är ju helt underbart när man är förkykld!

Svar: Jag har aldrig gillat nasspray av olika anledningar. 1 för att j ag typ får ont i näsan av det vilket inte känns bra och 2, min mamma är nässpray-missbrukare på hög nivå. Visst hon röker också men blir hon tät i näsan så blir hon helt crazy om hon inte har en nässpray med sig. Hon alltså springer till närmaste ställe och använder den innan hon betalar för den. Så nej jag är lite anti nässpray.. :P
Löjligt..


Kommentarer
Postat av: Nazli

Hehe! Känns samma för mig. Får också ont i näsan av nässpray men jag använder det ändå, bara när det känns som att näsan är en kran! ;)

2010-03-27 @ 23:24:20
URL: http://mynameisnazli.blogg.se/
Postat av: LenaMarii

Såg jättemysigt ut med snorpapper everywhere! :P

2010-03-27 @ 23:26:09
URL: http://lenamarii.blogg.se/
Postat av: Emelie N

Aha, oki då fattar jag!

Jag får också ont i näsan, but it´s wort it! hatar att andas genom munnen :P hoppas du klarar dig undan förkyldning nu ett tag efter denna, du verkar ha haft otur ett tag nu!! :(

2010-03-27 @ 23:32:47
Postat av: linda

Nej precis, inte bra med nässpray. Och sen jag brände mina blodkärl, för jag hade ju så lätt för att blöda näsblod på vintern osv pga den torra, stränga luften, så får jag inte använda det. Kroppen tar hand om det själv förr eller senare ;p

2010-03-28 @ 11:09:35
URL: http://peridotlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0