Fotning och latklantskalle..

Yes jag är lat och jag har inte orkat blogga.. Och nu vart jag ännu mer less på min andra dator som internet har slutat fungera på! eller slutat å slutat.. de vill inte starta iaf.. och jag skulle behöva skriva ut nå papper tills imorron men vi får väl ta de nån annan dag..

Fotning imorron med Cloey. Nya saker ska upp på shoppen. Alla nagelgrejer har fortfarande inte kommit, har iaf fått bekräftat att de är skickat en gång till nu, får väl se om de kommer fram den här gången då? suck.. ska de vara såå jobbigt för postgubbarna att hitta ut i skogen? haha såå öde bor jag väl ändå inte?! Vi har ju en affär till och med!

Nä jag ska väl ta och forsätta packa så jag inte glömmer nånting inför fotningen. Jag har märkt att jag är ganska bra på att glömma saker till viktiga händelser.. klant.

Kommentarer
Postat av: Pia

Oj, det lät svårt. :P haha, ja. när man kan finska så går det bra, men idag fick jag kämpa med bildelar etc. ;p

2010-03-08 @ 22:59:24
URL: http://piamarica.blogg.se/
Postat av: Pia

Höhö, jo en aning kort. ;p Tack! :)



Ja det är ju sant. Norska förstår man ändå lite utav, i alla fall ibland. ;p

2010-03-09 @ 11:18:58
URL: http://piamarica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0