Mer paket

Vi måste seriöst skaffa en bättre datastol och ett större skrivbord, eller trolla fram den dumma skivan till skrivaren. Har gjort iordning några paket som jag ska få iväg med postbilen imorgon och nu har jag sinnessjukt ont i ryggen igen. En pall är ingen bra datastol, bara så ni vet :P

Sen mitt lilla problem med skrivaren då. suck.. Jag har installerat skrivaren på bärbara datorn för att den andra va helt knäpp förut och Älski fick formatera om den flera gånger, så eftersom jag måste kunna skriva ut papper osv så funkar nu bara skrivaren på min bärbara dator, och internet på den andra = Jag får sitta på internet med vanliga datorn och kolla alla nr, adresser och koder som ska matas in på papperna och sen ha bärbara datorn framför skärmen på den ja kollar på och vika upp och ner den skärmen heeela tiden.. ?!

Tror jag ska ta å sno hyllan uppifrån imorgon och sätta upp den här nere så att jag får lite mer plats för alla kläder å grejer ^^ Får se om Älski orkar hjälpa mig med de då.. typtyp.


Kommentarer
Postat av: Sabina

din header är grym =)

2010-03-21 @ 20:41:10
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0