Ops

Igår va de hemska Tisdagen, Älskling jobbar till 20.00 och är inte hemma fören 40 minuter senare. Så igår när jag skulle lägga Hampus vid 7 tiden så somnade jag visst och ville inte vakna på hela kvällen. Så jag sov från 19 - 06 typ.. Känndes inte riktigt normalt för mig att vara vaken då men  nu tog jag mig iaf upp för att äta frukost med mina Älsklingspojkar innan dom for :)

Nu har jag gjort iordning några paket som ska skickas iväg idag. Ska snygga till mig lite så jag inte skrämmer slag på personalen i affären och sen springa dit å lensa dom på frimärken.. igen. Dom är ju så dryga och tömmer gula lådan här ute i skogen kl 10 på dagarna.. inte typ 7 på kvällen som inne i stan. Men de är väl bra att ha en anledning att kliva upp på morgonen? ^^


Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Ha en fin dag! :) Tråkigt att din partner slutar så sent på tisdagar.

2010-03-17 @ 09:11:30
URL: http://frida.blogg.se/
Postat av: Sanna

Här tömmer dom visst också brevlådan kl 10 märkte jag i veckan

2010-03-17 @ 16:33:49
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0