Tur

Ibland har man sjukligt tur ^^ Jag har suttit hela dagen och verkligen varit så otaggad på att gå hela vägen till Dagmamman för att hämta Hampus (Alltså själva promenaden som var otaggad inte att jag skulle hämta Hampus). Jag stog och gjorde iordning mig och  de knacka på dörren, då va det helt otippat Älsklingen bror som skulle greja på med sin skoter som han har nere i källaren. Så snälla som han och hans två kompisar var så fick jag skjutss till dagmamman och hem igen :)

Så nu slapp jag både gå fram och tillbaka å så komme lilleman hem tidigare än tänkt idag ^^ Mysipys!

Kommentarer
Postat av: Natascha

Snygg blogg.! =)

2010-03-16 @ 15:57:20
URL: http://nataschanord.blogg.se/
Postat av: Rebecca Svensson

Svar: verkligen! Oftast får man höra "du har ett virus, det går över med tiden".. vilket kan ta mer än 2 veckor ibland! Haha! :)

2010-03-16 @ 16:51:55
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0