Underbara nagellack



Yes j ag har shoppat igen.. Köpte några nya lack från H&M, dom va ju bara hur söta som helst så jag kunde inte låta bli. Sen vart jag lite less förrförra gången jag gjorde naglarna att jag inte hade just precis den här färgen. Så det blir nog en uppdatering på den designen på naglarna i sommar ^^



Jag hade bara ett skimmrande ljusrosa lack när jag gjorde dom här men jag vart inte nöjd över det.. ville ha ett matt babyrosa. Dock så orkar jag nog inte ha alla små rhinestones på alla naglarna, men som sagt en uppdatering av dedär naglarna. :) Har fått hem mer acrylvätska nu så jag skulle kunna börja fixa å trixa med det men jag komme på att de kan vara bra att ha remover hemma också haha *smaart* Vars är mina provkaniner?

Nejje frukost.. Jag har en sallad som står klar i kylskåpet och ropar på mig!

Kommentarer
Postat av: Pia

Si sött, måste köpas!

2010-03-16 @ 12:45:00
URL: http://piamarica.blogg.se/
Postat av: linda

Här är en ;)

2010-03-16 @ 21:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0