Tacos ikväll

Gubben for nyss iväg till jobbet i dehär jäkla snöovädret. Usch kan det inte bara sluta snöa nångång? Jag hörde nyss traktorn här utanför, skönt att man slipper skotta gården iaf. Då hade jag nog lagt mig ner å självdött om jag va tvungen att göra det! Sara och Tomas kommer hit ikväll och vi ska käka tacos ^^ Ska bli kul att få visa dom huset nu.

Det vart en liten paus mitt i inlägget. Jag va nyss å läste pixiboken Tåget Tuff för Hampus, han somnade på en grisblink när boken va slut :] Lillälski

Nu ska jag fortsätta röja undan alla leksaker, tvätt och sånt tråkigt.. :P

Kommentarer
Postat av: Chanto

sv: hehe... jo det gjorde det... måste bara komma på vad jag ska göra med resten... haha...

2010-03-28 @ 12:14:47
URL: http://chanto.blogg.se/
Postat av: Sanna

Pixi böcker e ju ba så bäst! Tur att mamma sparat alla sen vi va små :D

2010-03-28 @ 23:11:45
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0