Inte bakis längre


Dom som överlevde längst i fredags. Camilla, Anton, Emil och Lina ^^


Bakisheten är över och jag borde börja städa, men alla som känner mig vet ju att de aldrig kommer hända nu! :P haha Nä usch vi var duktiga på lördagsmorgon och tog bort alla flaskor, burkar och annat äckligt som ba ligg å ligg. Så det är bara golven kvar, dom måste dammsugas igen och torkas. kuul.

Pappa och Farmor va just förbi. En jättesnabbis som vanligt. Men bättre de än inget iaf! Mamma ringde och fråga om vi skulle käka middag tillsammans idag. Vet inte om hon mena här eller hos henne eftersom Jens (min bror) fyller år idag. Grattis till dig din gamle räv! 30 år dessutom! Vi va och firade han igår å fick en härlig bit smörgåståra som bakismat ;) Riktigt nice.

Hampus sover, Älski är ute å ränner och jag borde både jobba lite och städa.
Ge mig styrka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0