Slocknad

Sådär då var man förhoppningsis ledig för kvällen då. Lilleman sover och Älski slutar inte jobbet fören kl 8 ikväll. Hitt på nåt. Jag borde fixa naglarna men de är inte lönt då ja måste duscha efteråt. Torktiden är underskattad! Hoppas lilleman sover bra inatt så han orkar fara till dagis imorgon så jag kan jobba.

Vart tydligen lite tokigt imorse för dom på jobbet. Dom skulle ha morgonmöte som börja kl 9 och åker jag in med Älski så är jag ändå i stan innan kl 9 så jag sa åt Monica att hålla utkik efter mig där på torget innan hon gick in (jag har ingen nyckel än :P ) Men då vart Ullis sjuk = de vart inget möte och Monica hade inte mitt mobil nr så hon trodde att jag satt där ute å frös ihjäl innan hon väl komme dit vid 09.30 istället. Men jag var ju hemma med lilleman. Så tokigt de kan bli.

Ikväll ska vi fasen se första avsnittet av säsong 7 på Smallville, så-de-så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0