Sommar och sol

Idag har vi varit i tavelsjö och varit ute i solen hela långa dagen! Jäklar vad varmt det har varit. Ett tag var det nästan 30 grader varmt i skuggan. Vi höll på att binna upp. Så vi packa Hampus lilla pool och drog hem vid 3-4 tiden och här i Rödåsel fläktade det lite härligt iaf.

Nu efter ca 4 blåsor i händerns senare så är nästan hela framsidan av gården krattad. Jag kan inte sluta skratta över hur många gånger jag får psykbryt över tanten som vi köpte huset av. Hon var väldigt vänlig att lämna gräsmattan oklippt innan snön kom. Så nu får vi kratta bort ca 2 dm långt gammalt brunt gräs. suck.. Ett tag hade jag seriösa planer på att tända eld på gräsmattan och bränna ner den istället. Men efter det så gåre ju inte att gå på den :/

Nu ska jag göra ett jobbryck så att jag slipper sitta med det ikväll när vi ska se på film.

Vad har ni för kuliga planer ihelgen?


Kommentarer
Postat av: cicci

jag vill träffa dig :)

2010-05-15 @ 19:07:30
URL: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0