Just do it.

Bloggen är en aningen ouppdaterad. Käns inte speciellt peppat längre. Det har hänt på tok för mycket nu. Flytt, företag, jobb, naglar, dagis, hund, sjukdommar å ungefär hundra andra saker. Man hinner knappt bli motiverad att göra klart en sak innan det dyker upp något annat.

Ihelgen som va hade vi sjukt kul. Lite väl mycket drickbart slank ner men vafan.. Nu verkar det ju bli en vit helg.. eller? Vi har hampus här hemma iaf, men med en vinare eller två i kylskåpet så blire nog annat än de hur som helst. Har lovar Hampus att vi ska se på filmen Bilar ihelgen. Vi har sett den ungefär 350 gånger. Ska passa på att springa över till affären och köpa popcorn tills ikväll innan jag hämtar busen på dagis!



Motivation: noll..
Kan ingen bara komma hit å ge mig en käftsmäll så jag vaknar nångång?

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!



Åh vad längesen vi talades vid! Det var ju typ när jag berättade att jag var gravid! :O Jag är nu i vecka 25. Var hos BM igår på kontroll och allt såg fint ut :)



Hur är det med dig och trivs du i nya lyan? v borde styra upp tjejkväll med middag framöver, du jag och Sanna tycker jag! :)



kram

2010-11-02 @ 12:01:50
URL: http://liinalu.blogg.se/
Postat av: Sanna

Såna naglar vill jag haaaaa! GE MIG!

http://ingera.files.wordpress.com/2010/10/nail-art-designs-photo-48.jpg



Men inte spetsiga!

2010-11-02 @ 22:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0