Packa..?

Hur mysko känns inte de då? Packa ihop allt man behöver och lite till. Jag kommer alltså inte att tömma huset på allt som är mitt utan ta de som behövs å är ivägen.. ? för att sedan se hur det går. Inget är satt i sten än.

Lilleman är fortfarande lite febrig till och från, men mest gnällig och vill fortfarande inte äta :( Min stackars plutt som blivit så smal nu. Inte ätit ett vettigt mål mat på en hel vecka.. Snart är det väl bara skin och ben kvar av han :(

Fran de ena till det andra och tillbaka igen, så har jag iaf lyckats packa ner nästan hela Cloey. 8 lådor senare och iaf minst en kvar. Har lite ångest över att gå ner i källaren och hämta fler lådor tror jag. Har försökt jaga en expidit hylla från ikea halva dagen också. Håller tummarna på att jag har en på lager nu. Om dom vill sälja den till mig så kunde det inte passat bättre eftersom dom också ska flytta! :)

Imorgon måste jag fara in till stan och hämta ut nycklarna till lägenheten. Ska väl passa på att ta med några lådor i bilen redan då. Sen ska Camilla hämta släpvagnen som vi bokat över helgen. "Du har ju hela helgen på dig"

Kanske man ska fortsätta packa lite?
knas allting känns..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Knas knas! :/



Annars kanske jag säljer min vita expedit? Jag har haft funderingar på det förut. Hade tänkt köpa en länre med tanke på att den inte e så barnvänlig ifall den kan tippa och jag har inte lust att skruva fast den i väggen

2010-10-01 @ 12:58:06
URL: http://godisegott.blogg.se/
Postat av: Sanna

Gud vad länge han varit sjuker nu stackarn :(

2010-10-01 @ 13:01:52
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0