Ingen julstämning

Efter att ha sagt "ikväll ska vi sätta upp julgranen" varje dag sedan förra helgen så känns det skönt att det äntligen är gjort. Den obligatoriska julmusiken spelades och jag fick till och med tid över att byta gardinerna i köket. Men julkänslan kom aldrig. Vart har den tagit vägen egentligen? Den brukar alltid dyka upp när man klär granen men inte den här gången. Får nog dra till med något stort julbak så kanske den dyker upp då istället. *hoppas*

Nu har jag hunnit bli frisk iaf. (förutom hostan som inte vill ge med sig) men bihåleinflammationen har slutat plåga mig och ryggen dödar mig inte längre. Så nu hoppas jag att jag får komma igång med jobbandet på normal nivå igen (eller helst mer :P ) Det har börjat hända saker på salongen nu vilken är kanon.

Nail it bloggen blir uppdaterad lite nu å då så titta gärna in där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0