Nyår!

En liten bildbomb från en trevlig Nyår!
Jag orkade inte sortera bilderna så lev med det. ;P


Lina var mest peppad efter en lyckad middag!


Camilla, Grek och Jag vid 12-slaget!


Korka skumpan och vifta på med tomteblossen - Check!


Camilla & Grek


Middagen hemma hos Emil & Lina.


Fest hemma hos Marcus.


Jag och mina fina tjejor! ♥


Nånting va tydligen jättelitet.. Undra va de var!? ;P


Ulrika & Marcus.


Lina & Emil vid 12-slaget!


Ulrika, Jag & Kim.


En sjukt taggad Thimthim! - Check!


Jag hittade finaste Jonte vid 12-slaget! ♥


Viktor fixade välkomst-drinken. Vem glor jag på egentligen? ;P


Trevlig middag! Ulrika hade världens största vinglas. :P



Gott Nytt år på er och God fortsättning!


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Ser ut som ni hade ett riktigt trevligt nyår :D

2011-01-05 @ 13:31:19
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0