Shopping när den är som bäst!

När man hittar riktiga REA-fynd blir man alltid lite sådär överlycklig imonbords :P Too Faced är ett sminkmärke som jag velat testa länge nu och jag är lite förvånad över att jag inte lyckats köpa hem någon av deras produkter fören nu. Wysteriias blogg fick jag det fin fina tipset att Pashion Cosmetics hade en löjligt bra REA på bland annat smink från just Too Faced, så jag passade på att klicka hem dessa godingar:

Too Faced - First Base 170:- 45:-

Too Faced - Girls Dig Pearls 210:- 53:-

Too Faced - Insurance Policy
395:- 99:-

 

Så istället för att betala 775+ frakt betalade jag bara 226:- med frakt ;P Längtar tills jag får paketet i lådan! :) Kom på att det var kanske dumt av mig att beställa det ut till skogen.. varför inte till stan? daah.. haha aja, den som väntar på något gott.. Väntar! :) Har en del andra paket som borde dyka ner i lådan vilken dag som helst nu också :)



Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Ja helt underbar rea!! :D Jag hade lätt kunnat klicka hem mer än jag gjorde men någon måtta får det vara ;) Har så mycket produkter som väntar på att testas redan också så :P Jag klickade också hem Too Faced - Insurance Policy :)

2011-07-13 @ 22:25:41
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Wysteriia

Hehe när jag sa till min kille vad det skulle ha kostat egentligen så tyckte han det bara var bra att jag shoppade lite...typ hehe :) Han är väl så van att jag skönhetsnördar hit och dit...han verkar förstå att jag behöver en helt egen sminkhörna den dagen vi flyttar ihop ;) haha!

2011-07-13 @ 23:27:35
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0