Bio på g.. men vilken?

Hur svårt ska det vara att gå på bio egentlgien? Varför kan inte den dumma filmen ha premiär den här  helgen istället för nästa? Verkar inte som att vi kommer ha något flyt alls med bio-besöket i iheglen. Men det verkar som att de blir The adjustment bureau, men jag vart lite sugen på True Grit också. Nån som har sett båda och vet vilken som är bäst? :)



Snart skulle Katti dyka förbi här så vi kan fota hennes nya naglar och mina egna leopardnaglar. Måste verkligen bli bättre på att fota de jag har gjort. Alltid kul att visa upp vad man kan göra för kul å ge inspiration åt både andra som gör naglar och kunder :) Vart ingen bild på de förra jag hade, som jag lovat :/ Galet svårt att fota sina egna naglar när det är mycket detaljer på dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0