Förvirrande och arg..

Fick ett litet dampanfall idag. Jag tror att jag kan säga med säkerhet att ams aldrig gjort nånting riktigt rätt för mig. Blir så snuskigt less på dom. Håller fortfarande på med alla papper som ska in osv. S-U-C-K. Först skulle dom ha in affärsplanen, när väl den var skriven så dög den inte för de var inte på deras dokument. Fick veta att de va såå viktigt att de var skrivet från deras mall och fick då sätta mig ner och börja skriva om allting men eftersom allt var väldigt likt det jag redan hade skrivit så mailade jag min nya handläggare och frågade om det gick bra om jag bara gjorde om budgetdelen istället för all text också.
Fick då veta att jag inte alls hade behövt skriva om Nånting av det utan att de bara var att lämna in. Nu när jag har lämnat in affärsplanen, mitt cv och lite andra papper så får jag ett mail att hon vill ha dom på mailen istället..?! Min affärsplan ville då inte samarbeta med mig så jag kunde inte byta format på den men provade att maila ändå. Det här svaret fick jag tillbaka: Kan du inte ändra format, lämna in samtliga handlingar i papperskopior till mig.

Känns verkligen som att dom vet vad dom gör på det där stället? Måste jag seriöst maila och fråga varför hon ska ha allt två gånger? Som tur va så insåg hon sitt misstag och jag slipper mer dubbelarbete för tillfället iaf. Jag hoppas verkligen att allt kommer att gå lite smidigare i framtiden med dom. Lite less..


Från det ena till något helt annat.
På Onsdag blir det nagelfix ^^ Måste se till att fixa till mina naglar också. Men det är lite så att man aldrig har tid, lust eller ork med sina egna naglar.

Dags att hoppa isäng nu då kanske så orken finns imorgon? ^^
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0