Middag med tjejerna

Igår vart helt kanon! Magdalena och Katti kom först hit och kollade på lägenheten och fick även träffa Hampus en lite stund, så pass länge att han inte var jätteblyg och kunde börja flamsa omkring iaf :] Min lilla apa thihi. Sen for vi en snabbis på H&M och förbi på plantagen för att köpa blommor. For vidare till Lena och bestämde vars vi skulle äta. Det vart på Rhodos igen (där jag och Ronny åt i Lördags). Deras salladsbuffe är grym! vi åt och åt och Åt shit ja runda vi kände oss när vi gick därifrån. :P Men ändå klämde vi in ett stop på affären innan vi for tillbaka till Lena och köpte lite dipp, gurka, morötter och vindruvor :) Smaskens!

Resten av kvällen var vi tvugna att använda hjärnan på riktigt.. haha Alfapet fast med nya regler. Vi sket i spelplanen och fick börja med 5 brickor som vi skulle bilda en ordfläta med, den första som blir färdig med det ropar "klar" och Alla får ta en till bokstav. Så fortsätter man tills alla brickor är slut och dom man inte har fått in i sin ordfläta innan nån är helt klar med alla, dom poängen får man minus. JAg började på två starka poäng när alla andra drog iväg på 30-40 haha de kändes skitkul! :P Går minste bra när man bara får åäö, q, v, z, x.. :P En omsång fick jag 6 st L.

Ungefär 23.30 kommer vi på att några ska upp tidigt osv så vi får avsluta kvällen. Magda kom på den briljanta idén att vi bestämmde en helg som vi gör till våran helg. Så nu är första helgen i Mars Våran helg! Vi kommer alltid, varje år att träffas just den helgen och hitta på något kul. Underbart!



Efter en sovmorgon och en iskall frukost-smoothie sitter jag och funderar på om jag ska gå ut och gå.. å vad som händer ikväll egentligen. hmm.. Jag längtar nog mest bara till myspys helgen nästa helg.. Kan ingen trolla? :P

Nä, På me nå kläder och ut å gå? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0