Smoothie

Några dagar i rad har jag gjort en smoothie till frukost. De är lätt, de går snabbt och det går att variera smakerna enkelt. Idag vart det en Mango/hallon smoothie. Igår vart det en Jordgubb. Sen har jag alltid en banan i mina smoothies för att bären inte ska bli så sura och för att man ska bli mätt på dem! :) Nu tycker jag bara att de kan bli lite varmare ute så man inte fryser ihjäl när man dricker en.

Måste nog bli en tripp till affären senare och handla mer frukt och bär så jag överlever veckan ut! ^^ Samt handla nån middag. Tips? Står  helt stilla i huvet.. Det som dyker upp är typ Tacos (tack sanna för att du har taco-skadat mig! haha), pizza och sen är det bara som ett stort lufthål där uppe. :P

Vet inte om jag ska ta och organisera lite i garderoben idag eller fixa naglarna. Båda måste dock göras. Har en hel låda med kläder där uppe som jag fick av min snälla kusin Sara som måste få plats i klädkammaren :) Men jag måste fixa naglarna tills imorgon också. Så jag kanske måste börja med det? :)

Ska be bästaste Lena att fota dom med sin nya kamera sen så kommer det snart upp bilder på leopardnaglar. Har inte hunnit bestämma mig om jag ska göra dem i olika färger eller inte, bara för att ni ska få se hur det ser ut lixom.


Kommentarer
Postat av: LenaMarii

Åh nu blev jag ju megasugen på smoothies! :P

Ska ta och inhandla en massa gott till det jag också tror jag hehe. - Och klart som tusan att vi ska ta bilder på dina fina naglar nu ju! ;)

2011-03-15 @ 22:45:35
URL: http://lenamarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0