Dags för nya naglar!

Har fortfarande inte lyckats göra om mina naglar än. Har istället hjälpt  mamma att måla om köket. Nu har jag bara trappen kvar! yeay. Men imorgon tar jag en målarpaus och far hem till stan för lite nagelfix :) Ska nog göra riktigt sommriga naglar den här gången. ska bli spännande å se om min idé blir lika fin som jag "ser" den i huvet :P

Nu har jag verkligen inte tid att ha ont i ryggen längre. Jag har pappersarbete att fixa, möten att gå på och nagelkunder inbokade! Nu kör vi!

Är i övrigt ute efter en lokal i centrum (umeå) där jag kan hålla till och göra naglar samt ha ett litet lager. Så är det nån som sitter och trycker på en liten lokal eller vet av någon, så hör gärna av er. :)

Nu blir det nattinatt så vi orkar med morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0