Nagelfix i veckan.

Har bokat in lite nagelfix i veckan och nästa. så ska jag äntligen klippa mig på Onsdag nästa vecka! snacka om att det är dags. Ska nog springa och köpa hårfärg på H&M nu innan vi far hem till huset. Vet dock inte när jag ska ha tid att färga det. Laga mat och olja in uteplatsen står på schemat när vi kommer hem.

Men nu ska jag hämta lilleman på dagis och sedan packa iordning alla nagelgrejer för imorgon blir det nagelfix i Tavelsjö och så ska jag hinna måla väggen i trappen hos mamma.. suck.

Om det är någon som är sugen på naglar i veckan så har jag en tid på Fredag kl 09.00 eller nästa Måndag nångång mellan 09-13. Maila, smsa eller ring.

Mail: [email protected]
Mobil: 0705801454

Svarar jag inte om ni ringer så skicka gärna ett sms.

Fransk förstärkning med en svart blomma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0