Lilleman

Hampus är så rolig när han pratar ibland. Gramatiken är ju inte riktigt på plast för en 3-åring och när jag sa till gubben att jag varit över å pratat med grannen Linda så trodde Hampus att de va Victors Linda jag menade. Då han då fick veta att det finns fler som heter Lina så sa han "Oj va många lindor." ;P

I fredags sprang det tre äglar över vägen när vi var på väg in till stan på morgonen, å då började Hampus genast att prata en massa om dom och jag förstog inte riktigt allt till en början. Han började säga att älgen kanske bada å sen börja han prata om att det va en ren.. Trög som tusan  kände jag mig sedan då jag förstod att han drog ett skämt. "Älgen badade och vart ren"

Haha Älskade busunge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0