Till vårat blivande hus!

Precis en sån vill jag ha i vårat blivande hus!

Okej jag vet att de här börjar gå över styr nu.
Nej vi äger inte huset än, det är inte ens besiktat men snaart kommer det
att vara de. Känns nästan som att de bara kommer poffa till å så ska vi flytta in..
Så då känns de lite bättre om man är förberädd på det ^^

Vi vill iaf ha en sån där trappa i huset! ^^
Vi såg den på K-rauta fast i fel färg då.

Trappan kommer från Arké
På deras hemsida kan ni hitta fler snygga trappor ^^
Men den på bilden ska iaf jaag ha! :]

Kommentarer
Postat av: Annika

Den ser jättefin ut! Det är aldrig fel att vara förbered : )

2009-08-04 @ 22:15:25
URL: http://annikaandersen.blogg.se/
Postat av: Annika

SV: Jo det är det påslakan settet, tack för att du varnade mig, då ska jag inte köpa det :)



Förstår att det ska bli roligt, det är en enorm frihet!

2009-08-04 @ 22:31:59
URL: http://annikaandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0