8 ben är 6 för många

Ni som känner mig vet att jag absolut inte är något big fan av spindlar. Ni som inte känner mig, nu vet ni det. Jag rent utav hatar dom äckliga små krypen. Jag lovar att jag skulle bry mig mindre om en mördare än en spindel. Ett psyko har jag iaf en chans imot, han vågar jag slå.. spindlar därimot.. Jag kan inte ens dammsuga upp de lilla freaket! Fan vad jag hatar att känns dåhär. Det är en liten jävla insekt?!

Jag började rensa ur Hampus blivande sandlåda idag.. de va Fullt med spindlar överallt. Då gick ja till framsidan och skulle rensa ur rabatten på lite shit (läs mycket, med tanke på hur tanta som ägde huset innan behandla allt) å där vart det typ en miljon spindlar så till slut kunde jag inte sluta "hoppa till" såfort jag såg nånting röra sig oavsett om det var ett jävla grässtrå eller en insekt.

Kan ingen bara ge mig en gräsklippare så jag får kapa ner de här rackarns spindelparadiset nån gång?! Går man över gräsmattan så ser man alla spindlar som springer före en.. fyfan de kliar överallt bara jag tänker på det.

Så, någon som vet hur man blir av med en miljon spindlar förutom att göra så att hela huset mögglar ihop? Dör jag i sommar vet ni varför.

Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHAAHAHA, men stackare....kan se dig framför mej kämpandes me de små liven :P Finns det inte någon superbra insektsprej som du kan tokspraya med så de lägger sig på rygg och dör? :D

2010-05-20 @ 23:11:57
URL: http://godisegott.blogg.se/
Postat av: Lina

eeeuuw..! spraya fun light på dom, alltså saften..! funkar iallafall på myror, dom dör på fläcken! sen dess är jag lite skeptisk till att dricka det dock...

2010-05-21 @ 07:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0