Sommarnaglar och Prislista

Mina egna naglar som jag gjorde för några dagar sedan.
Ville ha dem i riktigt sommriga färger och jag vart riktigt nöjd över dem :)

Förstärkning i gele, med glittertippar i olika färger
samt ett handmålat svart zebramönster på.

Prislista:

Naturell Förstärkning: 400:-
Gelelager som förstärker dina egna naglar.
Fransk Förstärkning: 450:-
Gelelager som förstärker dina egna naglar
med tipparna målad i önskad färg eller med glitter.

Naturell Förlängning: 500:-
Förlängning i gele.
Fransk Förlängning: 550:-
Förlängning i gele samt tipparna målad
i önskad färg eller med glitter.

Lackning: 80:-
Lackning med nagellack i önskad färg.
Går även att kombinera med dekorationer
och handmålat mönster.

Dekorationer: 10:-/st
Stickers, rhinestones, pärlor i olika
storlekar, glitter mm

Handmålat mönster: 10-50:-
tex: leopardfläckar, zebramönster,
prickar, streck, blommor mm.

För att boka tid: Ring, smsa eller maila.
Mobil: 0705801454
Mail: [email protected]
Har du fler frågor kan du ställa dom här i bloggen.

Jag håller till på Ö Ersboda, Umeå.

 

 


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Men gud så snyggt :D

2011-05-21 @ 11:53:14
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Inger

Sååå snygga naglar! :)

2011-05-24 @ 01:58:14
Postat av: Kinn

Tack tack :]

2011-05-24 @ 09:42:02
URL: http://tyget.blogg.se/
Postat av: Skönhet By Emma Fenty

Vars har du gått din utbildning? :)

2011-05-24 @ 12:56:10
URL: http://www.emmafenty.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0