men va?

De ska väl vara en första gången på allt?
Jag bestämmde mig igår för att vända på dygnet lite..
de brukar dock aldrig gå så bra när ja gör det..
Blir oftast så att jag sitter uppe lite längre på kvällen och sen inte tar mig upp i normal tid ändå.
Men igår efter bion satt jag och jessie å fan flumma på hela kvällen!
Ja snacka om å börja träna och hon vill ha en fukking hängmatta? HAHA

Ja men hur som helst.. Jag är vaken nu.. och jag har varit vaken den senaste timmen!
Vilket är jättenytt för mig även fast jag har barn!
Hampus är som en liten nattuggla han också. Men vi gick upp kl 8 idag och åt gröt.
Sen somna han med pappa isängen igen *myspys* och efter några minuter klev Älskling
också upp. Jag tror han fortfarande är chockad över att jag lever den här tiden på dagen :P
Men men nya dag ny dag!

Nu ska ja gå å hjälpa Älskling med frukost.. han ha redan börjat :] thihi

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0