Pyttelite shopping är lagligt för alla!

Det vart en sväng på stan idag ändå :)
Fick egentligen inte shoppa nåt, men ni vet hur de är ibland.
Man kan inte låta bli alla gånger!

En del regler är till för att brytas! ( ?)

Cupcakes
Dom här söta muffinsformarna
från lagerhaus fick följa med mig hem.

Not örhängen från ur & penn

Not örhängen från ur & penn
Supersöta!

Fattar inte vad mitt problem med Lagerhaus är.
Är jag hemma hos kompisar hittar man tusen saker som är jättefint
å självklart är de då köpt på Lagerhaus, men då jag själv går dit hittar jag ingenting
som jag vill ha?! Inte ens om jag har presentkort?! Vad är mitt problem?

Hade tänkt köpa martiniglas där men då hade dom inte sånna som jag ville ha.
Dom hade bara vanliga i fel "form" (dom är för konade/ för djupa) och dom glas som hade
rätt form va gröna.. eeh nej tack.

Nu ska jag leta efter ett recept på en strawberry daiquiri! *mumma!*
Lördag kommer bli hur kul som helst! Taggad till max!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du måste ju såklart köpa isbitar som är som diamanter! Självklart på Lagerhaus, såna ska då jag köpa för jag har oxå presentkort och dom e ganska dyra

2009-04-16 @ 22:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0