Sminkidéer

Sitter och letar efter några bra idéer till brudsmink.
Jag ska nämligen sminka Maria inför hennes bröllop!
Är nån månad kvar och vi har bara provsminkat en gång.
Hon vart jättenöjd då iaf, men vi ska göra en något ljusare sminkning nu imorron
då hon kommer förbi igen :) Då ska även Lena få prova att fixa håret på henne.
För den biten kan inte jag. Men Lena kan typ allt när de gäller långt hår! :)

Jag letar inspiration för brudsminkningar.
Vackert!

Ska bli en rolig dag dedär! Smått nervöst bara eftersom jag bara har sminkat kompisar
hittills, inför fester och så. Men nu har man som lite press på sig! Nu måste det verkligen bli
Skitbra! En chans..

De kommer bli bra!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Va? Kan Lena hår? och du smink.....kan det bli bättre? fan att jag klippte av mitt. Blev sugen på hårförlänging för jag vill ju ha långt till sommaren, men satan va dyrt det va!

2009-04-06 @ 23:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0