Tack!

Naaw :] Tack Lena för att du pima min blogg :P hehe
Jättesnällt! :)

Vi sat och jobba lite igår.. fick ändå en hel del bra grejer gjort.. :)
glömmde dock hämta ut paketet vi har på posten..?!
då äre fasen illa :O jag älskar paket! å jag glömmer det!?
fyyyyy.. hahaha

Fick ändå ett annat paket på posten idag ^^
Fråm Ellos.. ja vet att ja inte får shoppa men de där beställde jag för
läääng sen! :D så de va som lugnt! :) 

grått och tråkigt väder idag.. ont i huvet..
Ser lite smådummt ut på våran ballkong också haha
Älskling vart så peppad på sommar dom där dagarna då de va sol och varmt,
att han tog fram utemöblerna! haha han är så söt min lille knasbolle :]

Mamma är fortfarande här och har nån städnojja..
hon har hållit på å tvättat hela dagen idag.. filtar, täcken ja ALLT..
Igår  hade vi också en liten städdag.. Då gjorde vi fina överallt förutom
vardagsrummet.. så de är där vi har kvar idag tydligen :S

Fixade även mitt internet igår.. igen.. Andra gången på knappt två månader
som mitt mobila bredband går sönder. Han på Elgiganten trodde mig inte..
men jag hade me mig datorn så han fick prova själv.
Så som tur va så fick jag en ny sån där liten greimojje och nu funkar de igen! :)

Så från och med igår har jag fått en ren och snygg lägenhet, lagat internet, en snyggare blogg :)
och vem vet om de har slutat rulla in grejer? Älskling och hans bror är på hylljakt nu.
Vi hade tänkt bygga en hylla som vi ska ha alla kläderna i men jag tror dom vart lite latis
och ville fara runt och kolla efter en hylla istället :)
Vilket som passar mig bra.. bara de blir gjort! Dom är så duktiga sååå :]

Nä ska man kanske själv ta å göra nåt idag? haha


Kommentarer
Postat av: Jessie James

Ahh ni lär juh behöva en eller tre hyllor till alla kläder :P haha :D

vi måste sätta igång snart med plåtningen också :D

2009-04-09 @ 23:39:30
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0