Avatar



Igår såg vi Avatar på bio! Helt underbar film!

Vi fick tipps att se den i 3D men då de inte fanns några platser kvar så
fick vi nöja oss med den vanliga.. vilket jag nu i efterhand tycker va bra,
för filmen var redan så ruskigt bra och att de händer på pass mycket i den att
de kanske blir lite grötigt om den skulle va i 3D också.

Nu när vi båda är guldmedlemmar på Bioklubben också så får man sitta gratis
på Guldraden i salong 4. (annars kostar det 20kr extra)
Gud såå värt det är! Extra mycket benutrymme så man behöver inte hålla på att
oroa sig för att sitta å knäa stackarn framför. Man behöver inte ens resa sig upp då
de kommer in sena eftersläntare och bästa är att stolen går att luta bakåt! MYS

Lätt värt 20:- extra enligt mig iaf ^^ haha
Bekväm.ja?

Filmen var iaf Superbra och jag skulle gärna se den 3 gånger till.
Ganska lång men man ville typ inte att den skulle ta slut.. !
Skitbra gjord och Absolut värd att se på Bio!

Vilken blir nästa biofilm?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ååååh den vill jag också se!

2009-12-23 @ 02:24:51
Postat av: Åke Forsmark

Å andra sidan ... är det nån film man ska se i 3D så är det den här.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0