Pool och stool

Sådär, nu har min bakisgubbe fått i sig lite bakismat,
inte för att de verkar ha hjälpt nåt men ändå haha.

När vi ändå hade farit hela vägen till stan så drog vi en sväng
förbi på Barnenshus där dom hade poolrea! Wooohoo!
En pool, badring och badboll för 149:- är inte dåligt :)

Träffade på Cicci och tokJessie där som också hade köpt sig
en pool så nu förväntar jag mig en inbjudan till ett poolparty Jessie!
Bara så du vet! ;) HAHA

(så ni vet är det barnpooler vi snacka om här.. vi köpte en åt Hampus)

Trotts att älskling va bakis och ville hem så hann vi kolla på
bilbarnstolar också. Hamps har ju vuxit ur den vi har nu.
Dom hade en fin stol på rea för 895:- men den var tyvärr bara för
barn över 4 år, då den inte gick att ha bakåtvänd :(
Annars hade vi köpt den direkt. Men nu vet vi lite mer iaf om vad man ska
leta efter för sol. Har kollat runt lite på blocket nu å så. Skickat iväg en hög me mail
och hoppas att nån svarar! :)

Fastnade lite för Akta Gracos Cosmic Comfort som de verkar vara rea på
hos Babyproffsen. Får nog ta mig en tripp dit då älskling mår lite bättre ^^

Ne nu vill jag hitta på nåt igen!

logga


Kommentarer
Postat av: Cattiseriksson

hehe ne jag fick med mig rätt mycket hem :)

ska kolla det när jag kmmer hem, är hos moster nu och så.

2009-06-28 @ 16:38:24
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: Jessie James

Yeaaaaaaaaaah!!! poool paaaaarty :D

2009-06-28 @ 23:18:31
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: cicci

hahah satsarna ;)

2009-06-30 @ 08:25:43
URL: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0