Träning, mys och shopping.

Full rulle hela dagen!
Klev upp och käkade frukost med mina Älsklingar!

Bus i lekparken med pappa
Där är dom!

Sen kollade jag såklart mailen och allt annat som jag har som rutin på
morronen att kolla :) Dock inget spännande alls som hade hänt.. tråååkigt!

Så jag packade väskan och skuttade över till iksu, tränade,
duschade å skuttade hem igen!
Käkade lunch med älsklingarna ute på ballis i solen och sen tog vi bussen till
stan och shoppade lite mer kläder ^^ haha

Träningabyxor till mig och två par mjusikbyxor åt älskling,
en pyjamas, ett par grå mjukisbyxkor och ett set med linne och shorts till Hampus.

På bussen hem var de fullt med barnvagnar. Helt sjukt att de egentligen bara får
åka med Två barnvagnar på en hel buss :( Men tur hade vi och fick klämma in oss
längst bak (?!) i bussen med vår vagn :)
Vi hoppade av bussen vid Kronoparken, gick och handlade lite mat och tog en
prommis hem. Synd bara att solen inte ville titta fram förens vi va hemma igen.

Nu är jag trött som en gnu!
trött som en gnu

Men jag antar att vi ska se på film innan jag får sova.. ?
Längesedan man gjorde en smoothie..

tyget

Kommentarer
Postat av: Anonym

- najsnajs.

2009-06-22 @ 21:09:38
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Sanna

Gör ni inget annat än shoppar! ;) hehheh

2009-06-22 @ 22:57:44
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0