Kung!

Vi fick hem vårat stoora paket med kläder idag ändå!
Dock lite sent! Ja lite mer om vad som hände kan du läsa på Cloey..
Orkar inte skriva allt en gång till! :P hehe

Så kvällen slutade inte med varken bio eller film godis eller annat gott..
Den slutade i en stor hög av kläder!
Halva vårat vardagsrum består av kläder nu!

Bara för att jag gör allt de här och för att jag har en sån snäll Älskling som är så duktig
så har han gått med på att ta bort det där onödiga barbordet och sen ska han bygga en hylla åt oss
som vi kan ha Alla dessa kläder i.. samt en arbetsbänk där vi kan stå och paketera allt som folk köper! :)
Kommer bli skiitbra! mycket bättre än ett barbord som aldrig används iaf! :P

Blir ingen ikea imorron heller. Tror jag håller på att bli sjuk..? igen? hur är de möjligt?!
Ja man kan förlora förståndet för mindre grejer.. blää
Men de finns mkt annat som måste göras! ojoj jobb jobb :)
och finns de inte nåt jobb å göra så har jag alltid en heel lägenhet att städa haha

Nä gonatt på er!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0