Del två!

Skitsnacket fortsätter!

Då tanta-fan väl komme hit med diskamaskinen, tror ni hon ens hade
torkat av den?! Knappast..
Med tanke på hur jävla mycket jag har klagat på hennes städning så
trodde man ju kanske att hon åt minstonde kunde klara av att
torka av matresterna och andra fläckar?? Men ikket, hon forsätter
på samma spår och sträcker sig högre och högre upp på listan av
äckligaste människan på jorden! fyfan säger ja bara!

"Vi måste komma tillbaka sen för att sätta in den för det har vi inte tid med  nu"
-Nä men med tankte på att jag ändå måste städa där den gammla maskinen satt
eftersom du Tydligen har missat det ochså så kan vi nog göra de själva!
"Så jag ska inte komma tillbaka?
-eeeh nej.
"nähä men så bra då"
- Ska jag bara anta att du glömmde dra ut spisen och städa där under också innan
du flytta ut?" *onda ögat*

äckeltant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0