Nymålat!



Nu håller jag på att måla den där fula panelen vit. Antikvit till och med.
Älskling har hjälpt mig att få bort den fula hyllan! lite lättare att måla då.
Funderade på att ha kvar den och måla den i valnöt men de vart bara för drygt.
Så den åkte bort! Elementet ska bygas in!

Självklart har jag inga betterier till kameran nu (?!) så de blir inga nya bilder.
Men den där väggen är iaf målad 3 varv och den bakom soffan är målad två varv.
Jag har typ kramp i handen/armen och sjukt ont i ryggen och känner verkligen inte
peppen just nu för att måla ett varv till på långväggen + 3 varv på två väggar till.

Men de blir verkligen en stor förändring! Och jättefint! ^^
Ska blir kul/skönt när allt är klart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0