Mobbad

Hampus somna på soffan så jag passa på att göra en ansiktsmask
medans han sov. Självklart vakna han igen innan jag hade hunnit tvätta bort den!
Satt här i köket och hörde att han lekte med nånting inne i vardagsrummet, men ja
ville som inte gå in dit, ja trodde att ja skulle skrämma ihjäl min lille kille om jag komme
in dit med massa klet i fejjan!

Jag såg riktigt framför mig hur rädd han skulle bli men ja gjorde ett försök ändå..
Ja ropa på han så att han såg att ja kom gåendes och när ja kom fram så börjar
den lilla skrutten skratta åt mig.. !

Tack min son mycket snällt! haha
Min sötnöt ♥


Kommentarer
Postat av: jessie james

haha :D

2009-10-26 @ 11:20:58
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0