Nya kläder från Tyskland!

Varför kan man inte sova även fast man är toktrött för?
Helt sjukt, jag kännde mig helt överkörd igår och kunde ändå
inte somna..?

Äsch, lite kul hade vi iaf eftersom vi fick hem lite nya kläder till Cloey!
Samt att vi beställde ännu mer ^^
Så håll utkik efter alla nya läckerheter! ;)

Idag ska jag ringa runt en massa.. suck.. hatar att göra sånt.
Speciellt när man har ont i huvet och inte riktigt tänker klart.
Sen måste ja ner på stan en sväng och fara förbi ams å lämna in nå
papper. Gå lite på stan och köpa ett par  bra vantar åt Hampus å lite sånt.

Peppar för fest ihelgen! ^^
Kommer bli kanonkul tror jag!

Men nu tycker jag att placerings-tanta kan sluta ha lunch så ja kan ringa henne!
Massor att fixa med Hampus dagisplats osv.. För vi flyttar ju SNART! ^^


Kommentarer
Postat av: LenaMarii

Haha skojja inte, jag börjar bli dyngless på att måla nu. :P

2009-10-01 @ 14:53:33
URL: http://lenamarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0