Kul att nästan spy?

Ensam hemma, känns inge vidare.. Mitt huvud dunkar på som vanligt. Älski for till jobbet och Hampus sover för tillfället. Ska nog gå och krypa ner brevid han ett tag så jag också får vila lite innan de blir full rulle igen. Sjukt jobbigt att vilja göra så mycket men att absolut inte orka.. Jag är såå less på det här nu!

Dagens roliga:
Hampus lekte med ett par 3D-brillor som vi fått från sf för längesedan, de va jättekul att ta på sig dom och kolla i spegeln men sen skulle han av nån anledning stoppa in dom i munnen och fick dom liite för långt bak i halsen så han höll på att spy.. ! Han drog ut dom.. funderade ett tag på vafan som hände.. provade igen.. höll på att spy, å så börja han gapskratta.. ?! Efter de gjorde han typ om det 5 gånger till..
Jag undrar vilken sjuk humor min unge kommer ha när han blir äldre! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0