Min lilla vistelse på sjukan

Idag vakna jag och mådde typ bra. Det spränger fortfarande lite i skallen men orka sitta hemma för de. Packa ihop mina saker och hängde med Älski in till stan så han droppa av mig hos Camilla. På vägen in fick jag självklart ont i huvet igen, men nu har jag haft såhär i några dagar så jag orkar inte bry mig längre. Jag har seriöst inte tid eller lust att sitta hemma å sitta. Självklart hinner inte ens skiten sluta fören nästa börjar. Hampus verkar ha ont i halsen och vi måste boka tid på vårdcentralen igen.. LITE less.. ja ni kan ju gissa.

När vi komme in till akuten i förrgår så tog vi en kölapp å satt å vänta som alla andra. Jag hade så ont i huvet att ja trodde ja skulle dö, domningar i fingrarna, fötterna och läpparna gjorde inte saken bättre. När de vart min tur så ställde jag mig upp lite försiktigt dock inte försiktigt nog för jag höll på att svimma. In på rummet och dom fråga va som va fel, Älski fick berätta allt för jag orkade knappt prata. Mitt uppe i allt snack så ser en av sköterskan att jag har en massa utslag på halsen och dom knäpper upp jackan för att titta.. Då gick de fort! ut ur de rummet och in på ett annat, 3 pers som stog och slet och höll på med olika saker samtidigt. Ett nålstick där, en febertemp där och allt gick såå fort.. jag hängde inte med. Några minuter senare hade jag dropp i högerarmen och en läkare komme in och sa "du kommer bli inlaggd" Jättekul, en natt på sjukhus är verkligen vad jag ville just nu.. suck..

Dom gjorde en jäkla massa tester och rönka skallen på min och såg att de var en fet fet bihåleinflammation. Då fatta dom varför jag hade haft så sinnessjukt ont i huvet. På öron, näsa, hals-avdelningen dagen efter så fråga dom om jag ville sköja ur bihålorna men jag är inget big fan av nålar så en nål med koksalt i fejjan tackade jag ganska snabbt nej till. Nu får medicinerna gör sitt så hoppas vi att den här skiten går över snart!

Nu ska ja gå å sneaka en macka.. ! byyye

Kommentarer
Postat av: Cicci

nu er jag her >P ,mitt sprak ar inte de basta som du ser >P men nu far ni uppdatering fran bloggen.

krya pa dig du far inte vara sjuk gumms.

2010-04-09 @ 16:57:03
URL: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0