Min lilleman är sjuk

Inte fören nu fick jag igång datorn, ja som skulle jobba.
Skulle just hoppa in i duschen då Hampus dagmamma ringde
och sa att han hade spytt. :(
Så de va bara att he på kläderna igen å börja traska dit.

En ca 6km lång prommis kl 9 på morronen i -18 grader va inte riktigt
vad jag hade tänkt mig men vad gör man?
Hampus somnade iaf i vagnen på vägen hem vilket var jätteskönt!
Jag trodde han skulle ge upp efter halva vägen å ligga där å storgrina
men ikket :) 

Tur man har kompisar som jobbar men ändå kan snacka i telefonen om dagarna
höhö ^^ Så nån hör om man fryser fast eller nåt på vägen haha.

Hampus verkar då iaf må bara bra nu, han har inte spytt nå mer eller varit speciellt grinig
heller, bara mysig :] Hoppas de  går bra för Gubben nu att få lilleman å somna!
Men kl är ju 9 å han  brukar gå isäng kl 7 typ.. så de borde ju gå!

Fick ett samtal från mamma idag också med jätteroliga nyheter
Tänker på dig gumman! ♥

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja, absolut. Nog ska vi fixa det där på något sätt! :)

2010-01-20 @ 21:38:29
URL: http://piamarica.blogg.se/
Postat av: Pia

Ja, absolut. Nog ska vi fixa det där på något sätt! :)

2010-01-20 @ 21:38:32
URL: http://piamarica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0