Det kommer Aldrig att hända..

För första gången någonsin så har jag somnat med tvn på. Jag som har sagt till Camilla att det aldrig skulle vara möjligt att jag gjorde det. Men tydligen. Glasögon och allt på. När jag vakna så vart jag lite förvånad att det var ett annat program på tv eftersom de inte kändes som att jag hade sovit, eller inte speciellt länge iaf. Men kl var visst 06.20 då ungefär. Ops.

Har inte hunnit med mycket idag men en prommis ute i det härliga vädret med ayla har jag iaf klarat av. Fick nyss en klipptid kl 11 på Fredag yeay! :) Ska man bara fägra kaluffsen också så är man redo för helgens tokigheter! ;P

Kommentarer
Postat av: LenaMarii

Jomen precis :)



Hehe oops, kan förstå förvåningen av att vakna och inse att man har sovit hela natten på soffan! :P

2011-02-09 @ 22:29:25
URL: http://lenamarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0