En till tråkig helg?

Helg igen då. Vi ska på dop på söndag och tyckte därför tt de va säkrast att fara till Tavelsjö redan idag. Men vad finns det att göra ute i skogen en fredag? Mamma poppar Lets dance på tv och jag försöker lyssna på musik. De är nu man saknar väggen mellan kök och vardagsrumm! Men den rök ju för ett antal år sedan.

Fattar inte hur spritsuget kan slå till så hårt när man får veta att alla andra är ute och super å Hampus ändå har somnat. Jag har fasen svårt att hålla mig hemma när det är helg men jag Gör det iaf, än hur tråkigt det är.

Låter som att vi ska på smörgåstårteuppdrag imorgon. Blir nog spännande. yeay.. suck.
Gonatt?

Kommentarer
Postat av: Domenique

riktigt fin blogg! :)

2011-02-07 @ 15:18:04
URL: http://domeniqueabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0